De tijd verstrijkt snel...

18 februari 2013 - Berekum, Ghana

Nog maar  6 dagen in Berekum en we reizen terug naar Accra. Daar nog een weekje bijkomen en vakantie vieren. Lekker naar het strand; ik verheug me er nu al op.

Hier was het de laatste paar weken steeds gedoe met het een en ander, waardoor we nauwelijks aan onszelf toekwamen. Afgelopen week was Be ziek, en behoorlijk ook, dus moesten we elke dag 2 keer naar de stad om te eten en daar ging mij tijd en energie aan op. Ook moest ik de medicijnen van Be toedienen op de juiste tijden, want daar heeft ze geen benul van. En ook niet van wat de antibiotica was en wat een zetpil.... Ze begint eindelijk op te knappen gelukkig.

Gisteren naar het zwembad geweest. Helaas was het zwembad waar we meestal gaan, leeg omdat het verschoont moest worden, dus wij naar een ander hotel met een zwembad. Wat een ramp zeg! Foute muziek op z'n allerhardst, totaal vervormd, een ware bezoeking. Verder waren de badruimte supervies, vuile wc, geen doorspoelwater geen kraantje om je handen te wassen en het kinderbadjeswater was groen uitgeslagen. Zo vies dat het hele zwembad in Nederland gelijk gesloten zou worden!

Maar ja, de kinderen wilden zo graag zwemmen, dat we er toch een poosje gebleven zijn. Yaw is door z'n angst heen en die heb ik -net zoals ik met m'n eigen kinderen en Vanessa en Lennart heb gedaan- op m'n rug genomen en samen gezwommen. Wordt straks vervolgd.