Weer een dag verder, zaterdag inmiddels

12 januari 2013 - Berekum, Ghana

Allereerst een groet aan iedereen en bedankje aan iedereen die een reactie heeft geschreven. Ik schrijf de laatste paar keer op mijn telefoon en dat gaat dus niet altijd goed, dus lukt het nu niet om jullie persoonlijk terug te schrijven, .maar ik lees alle reacties met plezier: net of ik ook een beetje bij jullie ben. Ik ben inmiddels weer bijgekomen en wat ik beleefd heb, zal ik later verder vertellen. Fijn weekend allemaal!

1. Marian:
    12 januari 2013
    jij ook een heel fijn weekend eniet van de warmte hier is het eindelijk droog en een beetje nachtvorst wie weet volgende week schaatsen....
    Groetjes marian
  2. Marit:
    12 januari 2013
    Jij ook een fijn weekend, hier iedereen druk ah huiswerk, volgende week proefwerkweek. Allemaal griep gehad en de zakdoeken zijn nog steeds niet aan te slepen. Nu heerlijk rustig winterweer, lekker met chocolademelk op de bank EK schaatsen kijken. Geniet van de zon:-) groetjes, Marit
  3. Lies:
    12 januari 2013
    jij ook een fijn weekend. Hier scheen de zon en we hebben lekkere strandwandeling gemaakt. Ook wij kijken nu naar schaatsen. Ireen Wust doet het goed. Staat 1e. Reed 4.01 op fe 5 km. groetjes vam Thijs en Lies