In Berekum

10 januari 2013

Er wordt hard gewerkt om de wegen te verbeteren en op de doorgaande routes snelwegen met gescheiden banen voor lokaal verkeer aan te leggen, maar op sommige plaatsen werkt de bevolking niet mee of is het traject lastig. Dus hobbelden we soms urenlang tot mijn ingewanden op rare plaatsen eindigden.
uiteindelijk waren we na 11 uur in de bus in Berekum. Iedereen was oprecht blij om ons te zien, vooral mij na zoveel jaar.
Inmiddels is het de volgende avond en heb ik de reis niet goed doorstaan, dus houd ik voorlopig mijn gemak.

1. Marian:
    11 januari 2013
    vind ik niet gek hoor 11 uur in een bus met wegen die er niet zijn kun je beter nog een beetje meten ploegen hobbelt niet zo als dat traject denk ik.Doe het op je gemakje je bent er nu dus zennnnnnn
    Groetjes
  2. Carla:
    11 januari 2013
    11 uur in een bus is op onze moderne wegen al niet te doen, dus vind ik het knap dat je het hebt volgehouden!
    ik hoop dat je snel hersteld , groetjes Carla
  3. Marijke v Sluijs:
    Hallo Cathalina,
    Voor een ontmoeting met mensen die je lang niet gezien hebt, heb je veel over.
    Misschien op de terugreis een binnenlandse vlucht een optie?
    Maar ook wel leuk om te zien hoe ze leven en lekker bijkletsen
    Beterschap
    Marijke
  4. Thijs:
    11 januari 2013
    Oei pittig tochtje dus. Fijn dat je merkt dat ze blij zijn. Pas wel op met te veel van het goede. Groet Thijs
  5. Lies:
    Hoi Catalina,
    Fijn dat je er eindelijk bent. Wat een reis zeg. Hopelijk voel je je snel weer wat beter en kun je verder genieten. Liefs van Lies
  6. Vanessa Joosten:
    11 januari 2013
    Lijkt me niet gek dat je van zo'n reis een poosje moet bijkomen.
    dus lekker uitrusten en proberen te genieten.

groet Vanessa