een snelle update, geschreven op de telefoon

8 januari 2013 - Accra, Ghana

Morgenochtend vroeg vertrekken we met de bus naar de familie in Berekum. We hebben Be gebeld en ze was heel erg blij om mijn stem te horen.
Vanochtend opnieuw naar het telefoonkantoor omdat alles het eindelijk deed, maar ik niet meer kon bellen....inmiddels ben ik aardig aan de temperatuur gewend en het lopen gaat ook steeds beter!
Terug naar zondag. Met 'n Trotro, een busje dat is omgebouwd om zoveel mogelijk mensen te kunnen vervoeren, zijn we naar Kokrobite gereden om 'n dagje aan het strand door te brengen. We hebben een fantastische dag gehad. Lekker koel windje, het schoonste en zoutste water ooit met heerlijke golven, vers gevangen kreeftjes laten koken....
Moe en tevreden en 'n beetje verbrand hebben we daarna heerlijk geslapen.
Gisteren hebben we niet veel gedaan, en vandaag moeten we de verdere reis voorbereiden. Daar zie lk wel tegenop.
Tot in Berekum!

1. Marijke v Sluijs:
    8 januari 2013
    Lekker zo'n dagje strand.Is het daar dasn druk of heb je een plekje alleen?
    Vanavond start de cantorij weer.Even wennen na de feestdagen. Maar ook wel weer lekker dat alles weer begint.
    Tot mails marijke
  2. Thijs:
    8 januari 2013
    Klinkt goed allemaal. Geniet van de zon. Hier is het al weer dagenlang grijs.
    Thijs
  3. Carla:
    8 januari 2013
    ik zou best een dagje met je willen ruilen, even een zonnetje i.p.v dit saaie grijze weer. groetjes Carla
  4. Marian:
    8 januari 2013
    succes morgen met de reis ik zal aan je denken,maar dat het lopen al beter gaat is toch een + punt goeie reis tot later
    groetjes xxx
  5. Marlies:
    8 januari 2013
    Geniet er heerlijk van Cathalina en goede reis morgen.
    Leuk je Afrikaverhaaltjes te lezen. Het is hier nog steeds grauw, maar zal dit weekend opklaren en afkoelen. Wie weet.
    xxxx liefs en groetjes voor Len, Marlies