Wifi in het hotel!

18 december 2014 - Winneba, Ghana

Na al het eindeloze geklooi van afgelopen week, blijkt er zojuist dat dit hotel wifi heeft! Waw, ik kan internet echt wel missen, maar de verhalen stapelen zich op!

Inhalen lukt niet, maar nu het zo makkelijk gaat, moet ik even wat schrijven, dus zo maar een paar anekdotes.

Ik heb net Ampesi met Palaversaus gegeten, en de bediende die me met mes en vork graatjes uit de vis ziet frunniken, vraagt me of ik de volgende keer niet liever op zijn Ghanees met mijn handen eet. Ja graag... dat eet inderdaad veel makkelijker, ik had dit nog nooit met mes en vork geprobeerd :-)

Ik heb uit Nederland als bedankje voor al zijn inspanningen voor Mr Boady mooie leren herenschoenen voor netjes meegenomen. Hij komt ze bij Len ophalen in het gezelschap van z'n zoveelste, inmiddels weer jongere, vrouw. Hij past de schoenen onmiddelijk aan, mét het vormkarton er nog in -dat hoort zo, beweert hij-  Hij is er als een kind zo blij mee -Mr Boady is een bejaarde man- en komt morgen terug zodat Len een foto kan maken. Van de schoenen...

1. Marian:
    18 december 2014
    wat grappig
  2. Carla:
    19 december 2014
    fijn dat er wifi is in je hotel, kan je deze leuke verhalen tenminste opschrijven!
  3. Ine:
    20 december 2014
    Je bent heel goed in verslagen schrijven!
    Nog een fijne tijd en nog veel mooie verhalen
  4. Catalina:
    20 december 2014
    Dag Ine,
    Wat leuk dat je ze leest!
    Groetjes, Catalina