Nog steeds in Accra

12 december 2014 - Accra, Ghana

Dat was me het weekje wel....

Natuurlijk moet je van alles regelen als je langere tijd in een land gaat verblijven. Je eigen Nederlandse telefoonnummer is geen optie, als je geen 2,29 per minuut bellen wil betalen en ruim 10 euro per mb! Dat lijkt makkelijk, maar dat ik nu pas weer kan schrijven zegt denk ik genoeg. Ik heb half Accra gezien en heel veel moeten lopen.

Ook ben ik inmiddels in het bezit van een Ghanees identitetsbewijs. Ook hier moet je naar immigratie als je langer dan 2 maanden blijft en zonder identiteitskaart, kun je je visum niet verlengen. Kassa.....

Woensdagavond was mijn lichaam het beu en protesteerde door misselijk te worden en in slaap te vallen. Nu is het ergste leed weer geleden. Ik ben wakker en ga eens proberen of ik weer wat kan eten. En dan, dag Accra, here I come Winniba!

In Winniba heb ik lang geleden, in 2003, in een hotel gelogeerd dat gebouwd was aan een lagune in eenvogelreservaat

In Winniba ben ik lang geleden, in 2003

1. Carla:
    12 december 2014
    heftig, ik hoop dat je snel weer de ouwe bent
  2. Anne-May Lijser:
    12 december 2014
    Toen ik in Zuid Amerika verbleef, heb ik überhaupt geen internet gehad, ik had zelfs nog geen laptop toen. Maar de reizen waren er niet minder mooi om! Geniet maar van al het schoons :)
  3. Marian:
    14 december 2014
    Als alles geregeld is kan je eindelijk genieten na een paar weken stress wat nit goed is voor je lichaam. Nu zorgen dat je uit de stad komt en van het leven daar kan genieten.
    Veel plezier.
    Hie is het nu 0 graden veel regen gehad en winderig geweest dus geen weer voor jou hier.
    Groetjes Marian